HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar Bilgisayar windows vista ama ben xp gibi yapmak istiyorum Bunu Bir tema ile hâlledebilirmiyim?
Mümkün ise Böle Bişiy Konu Linki Yada direk link atarmısınız?
Bunları Cevaplayana +rep
Not:Konuyu Galiba Yanlış yere açtım,Bulamadım Tema Bölümünü.
Mümkün ise Böle Bişiy Konu Linki Yada direk link atarmısınız?
Bunları Cevaplayana +rep
Not:Konuyu Galiba Yanlış yere açtım,Bulamadım Tema Bölümünü.
