xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Ping Sorunu :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan CSBOSDAS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 635

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Mrb.Ben CS 1.5 Oyuncusuyum.

Sistem Özelliklerim:

1,5 GB RAM
Ati Radeon 3400 1 GB E.kartı
8192 Mbps İnternet (Ama Hat Sadece 6144 Mbps Kaldırıyo)
Windows XP Professional SP2 Orjinal

Cs 1.5

Ben Kingofcs Serverlerine Giriyorum Ping 40'Tan aşağı düşmüyor :(:(:(
Bana En uygun Rate Ayarlarını Söylermisiniz Lütfen...:(:(
 
kardeşim benim pcden daha iyi pc'in var.. Bunun pc ile alakası yok internet hızınla alakası var ttnet'i aramalısın onlar sana gerekli yardımı yapar :)
 
Ben Smile'dayım.8 Mbps'ye kdr hızım var.Ama Hat 6 Mbps kaldırıyo o yüzden hızım 6 Mbps buna göre bi rate bulsam iyi olcak
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst