mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

''Zlatan'ı ben ikna ettim!''

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RüzgaRınSonu19.07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 220

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Zlatan'ın Inter'den Samuel Eto'o'nın da içinde bulunduğu bir takasla Barcelona'ya transferinin gündemde olduğu zamanda "Ibra" ile konuştuğunu söyleyen Henrik Larsson 2004 yılında İskoçya'nın ünlü takımı Celtic'den ayrıldıktan sonra Barca'ya katılmış ve biri 2 asist yaparak yıldızlaştığı takımına Şampiyonlar Ligi kupasını getirdiği muhteşem final maçını ve 2 La Liga şampiyonluğunu da kapsayan başarılarla dolu 2 yıl geçirmişti.

38 yaşındaki İsveçli oyuncu, Ibrahimovic'in kendine Katalan kulübü hakkında soru sorduğunda tereddüt etmeden oraya gitmekten asla pişman olmayacağını söylediğini belirtti.

El Mundo Deportivo'ya konuşan yılların tecrübesi "Ona 'Eğer Barcelona'ya gitme şansın varsa bunu kullan. Çünkü Barca dünyanın en iyi kulübü ve bu karardan asla pişmanlık duymazsın' dedim. Zlatan şu anda iyi bir iş çıkarıyor ve ayrıca ben Barca taraftarlarının da teknik olarak üst düzeyde bir oyuncu olduğundan dolayı onu çok seveceklerini düşünüyorum" açıklamasını yaptı.

Vatandaşının fiziksel olarak da güçlü olduğunu belirten Larsson "Açıkçası Zlatan'da bir santrforun barındırması gereken tüm özellikler mevcut" şeklinde konuştu.
 
RüzgaRınSonu19.07;278488' Alıntı:
Zlatan'ın Inter'den Samuel Eto'o'nın da içinde bulunduğu bir takasla Barcelona'ya transferinin gündemde olduğu zamanda "Ibra" ile konuştuğunu söyleyen Henrik Larsson 2004 yılında İskoçya'nın ünlü takımı Celtic'den ayrıldıktan sonra Barca'ya katılmış ve biri 2 asist yaparak yıldızlaştığı takımına Şampiyonlar Ligi kupasını getirdiği muhteşem final maçını ve 2 La Liga şampiyonluğunu da kapsayan başarılarla dolu 2 yıl geçirmişti.

38 yaşındaki İsveçli oyuncu, Ibrahimovic'in kendine Katalan kulübü hakkında soru sorduğunda tereddüt etmeden oraya gitmekten asla pişman olmayacağını söylediğini belirtti.

El Mundo Deportivo'ya konuşan yılların tecrübesi "Ona 'Eğer Barcelona'ya gitme şansın varsa bunu kullan. Çünkü Barca dünyanın en iyi kulübü ve bu karardan asla pişmanlık duymazsın' dedim. Zlatan şu anda iyi bir iş çıkarıyor ve ayrıca ben Barca taraftarlarının da teknik olarak üst düzeyde bir oyuncu olduğundan dolayı onu çok seveceklerini düşünüyorum" açıklamasını yaptı.

Vatandaşının fiziksel olarak da güçlü olduğunu belirten Larsson "Açıkçası Zlatan'da bir santrforun barındırması gereken tüm özellikler mevcut" şeklinde konuştu.

lan varya forumu metin 2 kningt silkroad değilde futbol forumuna çevirdiniz..:(((
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst