OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

No-IP,Hamachi,Vps serverlara .exe'li giriş!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sercan25
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 870
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar öncedende bi giriş yayınlanmıştı tam hatırlıyorsam emre-28 tarafından yayınlandı baktım bende inceledim çok güzel ama no-ip serverlara girmiyor bu programımız istediği server no-ip olsun farketmez ip veya serveri yazıp giriyoruz video aldım daha iyi anlamanız için programı elitepvpers'ten buldum ama anlatım tamamen bana ait güzelce bir teşekkür ederim yorumu atarsanız sevinirim & sabit olursa tüm forur yararlanır..



Programdar bir görüntü (Fotoğraf olarak yayınlayacaktım ama sizler için video yaptım)
2sbu05i.png


İşte videomuz

[GAMESELF] [/GAMESELF]

Videoyu göremeyenler ve tam ekran izlemek isteyenler :
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst