HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Benim Küçük Leptopum Var Okuldan Verdiler Wolfteamı Açıyorum Ekran Küçük Olduğu İçin BAşlat Yazısı Çıkmıyo Küçük Geliyo Ekran Ayarlar da Çıkmıyo NAsıl Düzeltebilirim Arkadaşlar Acil Yardım LüTfen
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Masaüstü Sağ Tık>>Özellikler>>Ayarlara gel ekran görüntüsünü bayaa bir düşür.
Ama benim sana önerim adam gibi bir leptop almandır
Masaüstü Sağ Tık>>Özellikler>>Ayarlara gel ekran görüntüsünü bayaa bir düşür.
Ama benim sana önerim adam gibi bir leptop almandır
Ama benim sana önerim adam gibi bir leptop almandır

Masaüstü Sağ Tık>>Özellikler>>Ayarlara gel ekran görüntüsünü bayaa bir düşür.
Ama benim sana önerim adam gibi bir leptop almandır![]()
Cevap gelmiş

(Tonik yardımın için +rep
)- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 36
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 70
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 248
