berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Level2 Oldum :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mertcan_gfb
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 340
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Belki küçük birşey ama Level 2 oldum :)

Bunu paylaşmamın nedeni 2 günde Level 2 olmam :)

Yani bana göre iyi :)
 
*Üyelerin birbirleriyle ilgili her türlü kutlamalarını, duyurularını yapacakları bölüm. Doğum günü, askerlik, evlilik, okul, forum başarıları, mezuniyet, iş, terfi her türlü kutlama ve tebrik konuları... için Kutlama yapmak serbesstir.

*Level Kutlamaları
*Mesaj sayısı ve konu Kutlamaları
*Forumda bulundugnuz gün sayıları ve tarih kutlamaları
*Sabit konu kutlamaları
*Rep puanı ve rep aldım kutlamaları
*Arcade oyun 1.likleri vb.
*Yeni imzam , yeni avatarım , x ünlü y ünlüyle evlendi vb. gibi .kutlamalr
*Gerksiz konu acmak ve post kasmak yasaklanmıştır.

Aksi Takdirde;

1- Uyarı + kilit
2-Uyarı + kilit
3- Ban + kilit


Bu şekilde ceza sistemi uygulanacaktır.

Konu Kilit...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst