Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
Hikaye Ekle

CRos.SFiRe en iyi SiLaH ..?..!! [öneri]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan osan1999
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 68
  • Görüntüleme Görüntüleme 9K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

SİZCE CROSSFİREDEKİ EN İYİ SİLAH HANGİSİDİR yoeum pls
bence (olsa yada varsa)
biraz sallamaSYON ama süper bi silah olur :ka19::ka19:
[♥M4A1-CusTom-CrystaL♥]



Req+ istemem
bu sadece bir öneri konusudur
kesinlikle alıntı diildir
zaten nerden alıntı yapiim..! xP

SaBiTLeNiRSe SeViNiRiM-ödERaTööRLeRrr .d.d

iiiiiiiiiiiiiiiii
♥♥♥♥♥♥♥
LLLLLLL
OOOOO
VVVVV
EEEEEE
''''''''''''''''
NNNNN
TTTTT
------
UUUUU
RRRRR
KKKKK
MMMM
MMMM
OOOO
....!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

BU Adam Noktayı Koymus bence bu super sılah + kriss gibi sekmicek :D :m08: :m08:

Size böyle bir silah söyleyeyim :)

• AWM Gibi Atağı
• Gatling Gun Gold Kadar kurşunu
• M12s gibi tarayan + seken
• MP5 kadar hızlı reload + ağırlığında
• Sağ tuşu hero gibi bomba atan ... :ka19:

varsa ötesi buyrun söyleyin :D

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst