Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Vurma Taktiği ???

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Jailm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K


Aynen Öyle Ben Genellikle Sniper Oynuyorum Keskin Nişancı Bölümlerinde Tavsiye Ederim Çok Zevkli :)

Katılıyorum :)

Bunun dışında özellikle DM'lerde pusu kurduğun alanda 3-5 kişi öldürdükten sonra o alana gelecek insanları net görebileceğin bir yere saklan seni öldürmek için gelen 2-3 kişi veya (daha az veya fazlası) arkadan yediği mermilerle sana çok gıcık olacaktır.(: Öldürdükten sonra kamera açılarıyla seni göremeyecekleri bir yöne doğru bıçak al ve hızla kaç.(Burning Hall ve Kütüphane İçin İdealdir.)
 
Hazır Böyle Bir Konu Bulmuşken Yeni Bir Konu Açmayım..

Sizce Hangi Silah Kullanmalıyım..?Pompalı ve Sniper Hariç..
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst