mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Azrail ile diyalog çabaları=)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emre199574
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 257

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

azrail a.s geldiginde kisinin muhtemelen konusarak halledebiliriz mantigiyla onu iletisime zorlamasi, olayindan saptirmaya calismasi. ortak nokta arayanlara bakiniz;

-..ee..sey.abi sen nereliydin sormasi ayip?
- kalu bela
- vay! ben de ..neresinden?
- her bi yerinden
- ha, oldu abi.

veya azrail a.s gelince araya torpil sokarak olayi asmaya calisanlar da cikabilir.

- abi simdi bizim cok hurmet ettigimiz, iman ettigimiz degerli bir melek daha var sen tanirsin, israfil a.s var
- iyi tanirim
- pek gozukmuyor, hayirdir, nerdedir acep?
- gelir gelir.
- peki abi.

konuyu baska mecralara cekmeye calisinlar da isin cabasi. bakiniz:

- hangi yildayiz?
- ...
- abi bisey icseydin be, boyle habersiz geldin tabi.
- yok ben fazla kalmiycam
- e surdan sarki turku koysaydim iki, varsa sevdigin bir parca
- olum marsinin tecno remiksi var mi?
- iee..ee..o yok da , hepimiz kardesiz var o nasil, dinler miyiz?
- gel bisiy diyecem kulagina...

-------

...
- dunyadaki omrunuzun sonu artık olumun soguk elleriyle tanısma vaktiniz ve obur dunyadaki yerinizi almanız lazım bunun icin geldim.
- obur dunyada icki varmı?
- hayır icki yok. herhangi fiziksel birsey yok.
- ohoo o zaman sen simdi rakıyı da bilmessin şimdi hacı?
- hacı? rakı?
- gel bi kapıkuleye gidelim senle, sonra alırsın canımı.
- ama,.. amaa..!!

....2 saat sonra.
- hacı nasıl ama?
- ne demek hacı cehenneme de alalım sundan bikac koli. burdan cıkısta laleli yaparmıyız hacı?

------

-merhaba ölümlü, canını almaya geldim. hadi uzatma da geber. daha çok işim var bugün.
-yok babo, yanlış adres. senin alacağın adam geçen sene taşındı burdan.
-yemezler aslan...
-abi o tırpan var ya....
-eee?
-*********.
-gel lan buraya, şimdi bittin sen....
-abi şaka, valla şaka...

Anlamamazlığa verip safa yatanlar da olabilir pek tabi,

- az rail* mi? abi demir yollarında mı çalışıyorsun?
- yok canım ben devir yollarında çalışıyorum, canını devreceksin bana ..
- diyosun..
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst