xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Batsın bu msn =)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emre199574
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 193

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

yazıklar olsun, yazıklar olsun
messenger'in böylesine yazıklar olsun
herşey offline, nerde contact list tekiler
photoshopa kulluk edene yazıklar olsun

batsin bu msn, bitsin bu conversation
smiley yollayıp da bye diyene yazıklar olsun
yollanmamış nudgeler, sabahlanmamış geceler
cam açan hatun benim mi olsun

ben ne yaptim, bill gates sana
mahkum ettin beni bu platforma
her msg'da bin smile var
şikayetim developera
şikayetim developera

selam nbr diyen sen miydin yoksa ben miyim bilemedim
öyle bir jpeg yolladın ki kendime gelemedim
çıkmaz bir dialogdayım yolumu bulamadım
msn m-s-n

ben mi yolladım
ben mi yolladım
smile'i gif'i ben mi yolladım
siberalem populer olmuşsa,soursommitz kapanmışsa
yonja bozulmuşsa, ben mi yarattım

batsin bu msn, bitsin bu conversation
smiley yollayıp da bye diyene yazıklar olsun
yollanmamış nudgeler, sabahlanmamış geceler
cam açan hatun benim mi olsun
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst