HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konusmim diyorum adam olur diyorum yok.Sen ve yanındaki bir kaç veletin bi kaç kişinin sözüne inanıp ne düşünmesini ayıptır sölemesi ben tınlamam bile siz kendi kendinize ne derseniz değil hayır anlamadıgım neden dicem ama düşününce anlamaya başladım.Çünkü benim üzerimden daha kolay gündemde kalıp rant sağlicaksın komiksin biliomusun.Bi kaç postunda diyorsun ya hani ben değilim kardeşim sonrada gel istedigin yerde ws atalım son postundada kesemicegini anladın sanırım kendi itemlerinle diyorsun Allah'a şükür bnm itemlerim kimseye muhtaç değilim.Sen bnm seviyeme çıkmazsın zaten.Ben rahatım zamanında çok canınızı yakmışım bu son videoda cabası olmuş hazmetmesini bilmeyen kişiler ile muhattap olmicağım.İlk önce saygı duyucaksın ondan sonra konuşucaksın.Bundan sonra attığın hiç bi posta da cevap vermiyorum.Konumu kirletmeyi kesersen iyi edersin...
:m08::m08::m08::m08::m08: neyse bu kadar cocukluk yeter zaten bos tartısma oluyor kapnasın bıtsın dusman degılız bıse degılız oyun abrtmayalım 2mızde ıyıoyunlar
bende bısey yazmıyacaktım konu bıtısn dıye yazdımTebrikler marstaki ilk işim seni devirmek olucak yeni başladım yarına 86 felan olurum full p yaparım diye düşünüyorum bir aksilik olmazsa senle ws atıp video çekmek istiyorum 


