HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yüzme Federasyonu'nun sözleşmesini fesh edip, disiplin kuruluna gönderdiği milli yüzücü Derya Büyükuncu, sporu bırakmadığını, antrenmanlarına devam ettiğini ve 6. kez olimpiyatlara gitmek istediğini söyledi.
Derya, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bu ülke için mücadele etmeye devam edeceğini belirterek, ''Yüzmeyi bırakmadım, bu ülke için yüzmeye devam edeceğim. Yüzde 100 Türk'üm ve 6. kez olimpiyata gitmek istiyorum. Bu da Türkiye için çok önemli. İnsanlık tarihinde bir ilk olacak. Bunu engellemek isteyen insanlar Türkiye'ye ne kadar zarar verdiklerini bilmiyorlar. Başka bir ülkede olsa nasıl reklam yapılır, sponsorlar bunun üzerine atlar'' dedi.
Televizyondaki dans yarışmasına devam ettiğinde de antrenmanlarını sürdürdüğünü vurgulayan Derya, ''Dünya şampiyonasından döndük, ilk günden gazetelere haberler vermeye başladılar. Toplantı yapıp, 'Senin maaşını kestik, seni ceza kuruluna sevk ettik' diye karar alıyorlar, bana haber vermiyorlar basına açıklıyorlar. Eğer ben iyi yüzüyor ve barajı geçiyorsam, sen beni milli takımdan kesersen, bu bütün Türkiye'ye saygısızlık olur. 30 senedir ülkesine hizmet eden kişi, barajı geçiyorsa ve formdaysa, yarışlara götürülmüyorsa bu olmaz'' diye konuştu.
-'8 AY ÖNCESİNE DÖNDÜM'-
2009 yılının Aralık ayında Türkiye'de yapılan Avrupa Kısa Kulvar Yüzme Şampiyonası'nın Devlet Bakanı Faruk Nafiz Özak ile görüştüğünü anlatan Derya, ''Görüşmede 'Geçinemiyorum, bana kimse bu zamana kadar yardım etmedi, sponsor aradım ama bulamadım' dedim. Sayın Bakanımız anlayış gösterdi ve talimat verdi, maaş bağlandı. Federasyon bundan dolayı rahatsızlık duydu. Nedenini ben de bilmiyorum'' şeklinde konuştu.
Kendisiyle birlikte 10-12 yüzücüye daha maaş bağlandığını ifade eden Derya, şöyle devam etti:
''Mart sonunda sözleşme imzaladım. Sözleşmemin içeriğinde aldığım paranın hiçbir şekilde konuşulmaması vardı. Sözleşmeyi imzaladıktan 1-2 gün sonra federasyondaki yetkililer bunu basına sızdırdı. Hayatımda ilk defa yardım alıyorum, sen bunu bozmak istiyorsun. Dünya ve Avrupa Şampiyonası'na gitmek için barajı geçemeyenler, yarışa gidemeyenler maaş alıyorlar, benim maaşımı kesmek için ellerinden geleni yapıyorlar.
Şu anda hiçbir gelirim yok. Yine 8 ay öncesine döndüm. 30 senedir hiçbir zaman maaş almadım. Yine sponsor arıyorum. 'Derya ağlıyor' diyorlar, ne ağlaması, doğruyu söylüyorum, sen anlamıyorsan o senin derdin. 8 aydır aldığım maaşı gece barlarda yemedim. Antrenmana, yemeğe harcadım, cebime 5 kuruş kalmadı. 30 senedir yüzüyorum ne evim, ne arabam var. Olimpiyat madalyası hariç her türlü madalyası olan bir kişinin bu durumda mı olması gerekir? adalet bu mudur? Başka ülkede olsaydım, ne sponsorlar çıkmıştı, neler kazanmıştım.''
Yüzme Federasyonu Başkanı Ahmet Bozdoğan'ın dün akşam bir televizyon programında kendisine 88 bin dolar para verdiklerini anlattığını ifade eden Derya Büyükuncu, ''Başkan daha önce basına 'Derya'ya son 11 ayda yaklaşık 125 bin dolarlık yardım yaptık' demişti. Ben de 'bu yanlış' dedim. Şimdi televizyonda '88 bin 800 dolar' demiş. Neden önce 125 bin diyor, sonra geri adım atıyor. Ayrıca 'Derya televizyona çıkmaya, medyatik olmaya çok meraklı' diyor. Öyle olsaydı son 15 senede gitmediğim bar, disco, takılmadığım manken kalmazdı'' dedi.
Bozdoğan'ın ''Tarihte kimse yüzmede olimpiyat A barajını geçemedi'' dediğini belirten Derya, ''2008 Pekin Olimpiyatları'na giderken 200 metre sırtta A barajını geçtim ve Türkiye'de tarihte bunu başaran tek yüzücüyüm'' diye konuştu.
Derya, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bu ülke için mücadele etmeye devam edeceğini belirterek, ''Yüzmeyi bırakmadım, bu ülke için yüzmeye devam edeceğim. Yüzde 100 Türk'üm ve 6. kez olimpiyata gitmek istiyorum. Bu da Türkiye için çok önemli. İnsanlık tarihinde bir ilk olacak. Bunu engellemek isteyen insanlar Türkiye'ye ne kadar zarar verdiklerini bilmiyorlar. Başka bir ülkede olsa nasıl reklam yapılır, sponsorlar bunun üzerine atlar'' dedi.
Televizyondaki dans yarışmasına devam ettiğinde de antrenmanlarını sürdürdüğünü vurgulayan Derya, ''Dünya şampiyonasından döndük, ilk günden gazetelere haberler vermeye başladılar. Toplantı yapıp, 'Senin maaşını kestik, seni ceza kuruluna sevk ettik' diye karar alıyorlar, bana haber vermiyorlar basına açıklıyorlar. Eğer ben iyi yüzüyor ve barajı geçiyorsam, sen beni milli takımdan kesersen, bu bütün Türkiye'ye saygısızlık olur. 30 senedir ülkesine hizmet eden kişi, barajı geçiyorsa ve formdaysa, yarışlara götürülmüyorsa bu olmaz'' diye konuştu.
-'8 AY ÖNCESİNE DÖNDÜM'-
2009 yılının Aralık ayında Türkiye'de yapılan Avrupa Kısa Kulvar Yüzme Şampiyonası'nın Devlet Bakanı Faruk Nafiz Özak ile görüştüğünü anlatan Derya, ''Görüşmede 'Geçinemiyorum, bana kimse bu zamana kadar yardım etmedi, sponsor aradım ama bulamadım' dedim. Sayın Bakanımız anlayış gösterdi ve talimat verdi, maaş bağlandı. Federasyon bundan dolayı rahatsızlık duydu. Nedenini ben de bilmiyorum'' şeklinde konuştu.
Kendisiyle birlikte 10-12 yüzücüye daha maaş bağlandığını ifade eden Derya, şöyle devam etti:
''Mart sonunda sözleşme imzaladım. Sözleşmemin içeriğinde aldığım paranın hiçbir şekilde konuşulmaması vardı. Sözleşmeyi imzaladıktan 1-2 gün sonra federasyondaki yetkililer bunu basına sızdırdı. Hayatımda ilk defa yardım alıyorum, sen bunu bozmak istiyorsun. Dünya ve Avrupa Şampiyonası'na gitmek için barajı geçemeyenler, yarışa gidemeyenler maaş alıyorlar, benim maaşımı kesmek için ellerinden geleni yapıyorlar.
Şu anda hiçbir gelirim yok. Yine 8 ay öncesine döndüm. 30 senedir hiçbir zaman maaş almadım. Yine sponsor arıyorum. 'Derya ağlıyor' diyorlar, ne ağlaması, doğruyu söylüyorum, sen anlamıyorsan o senin derdin. 8 aydır aldığım maaşı gece barlarda yemedim. Antrenmana, yemeğe harcadım, cebime 5 kuruş kalmadı. 30 senedir yüzüyorum ne evim, ne arabam var. Olimpiyat madalyası hariç her türlü madalyası olan bir kişinin bu durumda mı olması gerekir? adalet bu mudur? Başka ülkede olsaydım, ne sponsorlar çıkmıştı, neler kazanmıştım.''
Yüzme Federasyonu Başkanı Ahmet Bozdoğan'ın dün akşam bir televizyon programında kendisine 88 bin dolar para verdiklerini anlattığını ifade eden Derya Büyükuncu, ''Başkan daha önce basına 'Derya'ya son 11 ayda yaklaşık 125 bin dolarlık yardım yaptık' demişti. Ben de 'bu yanlış' dedim. Şimdi televizyonda '88 bin 800 dolar' demiş. Neden önce 125 bin diyor, sonra geri adım atıyor. Ayrıca 'Derya televizyona çıkmaya, medyatik olmaya çok meraklı' diyor. Öyle olsaydı son 15 senede gitmediğim bar, disco, takılmadığım manken kalmazdı'' dedi.
Bozdoğan'ın ''Tarihte kimse yüzmede olimpiyat A barajını geçemedi'' dediğini belirten Derya, ''2008 Pekin Olimpiyatları'na giderken 200 metre sırtta A barajını geçtim ve Türkiye'de tarihte bunu başaran tek yüzücüyüm'' diye konuştu.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 27
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 135
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 29

