HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
peki lvlde yetiomus tşrkler 6 lvlden sonra görevi bıraktım yaparım şimdi saol 

grup kurun ortam yapın yoksa anlamı yok oyunun
tek basınıza sıkılırsınız yada pm atın bana BaradieLa 
tek basınıza sıkılırsınız yada pm atın bana BaradieLa 
bi şey sorcam o görev z tuşundakimi yoksa diğerimi z ise yaptım olmadı diğer türdekide 7 lvlde takıldım benden 1. kule kayasını yok et diyor etti 3 keredir tek başıma yok ediyorum bi şey demiyor adam ??? :S
bi şey sorcam o görev z tuşundakimi yoksa diğerimi z ise yaptım olmadı diğer türdekide 7 lvlde takıldım benden 1. kule kayasını yok et diyor etti 3 keredir tek başıma yok ediyorum bi şey demiyor adam ??? :S
9 lvl Görevi Değil Mi o ?
Kayayı kesmek için Bir taş var pembe kırmızı olması lazım ona Sağ tıkla bir skil açılacaktır.o skili Tasa bas sonra atak yap ...Taslar bu sekilde kesiliyor
yada gireyim oyuna şimdi ? nick nedir ?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 16
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 13
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 12
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 27
