mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

yeni dünyamız

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cskn192
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 540

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Amerikalı astronomlar, dünyaya 424 ışık yılı uzakta yeni bir "Dünya" oluşumunu tespit ettiklerini duyurdular.

Bir toz yo unlaşması oldu u belirtilen "dünya benzeri gezegen", "HD113766" adlı yıldızın yörüngesinde bulunuyor. Bilim adamlarına göre henüz genç oldu u belirtilen oluşum, yeni bir dünya olmaya çok uygun.

Güneş benzeri yıldızların etrafında çok ender görünen bu tip toz oluşumları, ilerde oluşacak gezegende su ve hayat olma ihtimalini de artırıyor. Ayrıca bu toz kemerinde bulunan kaya parçaları Dünya'da bulunan materyallerle büyük benzerlikler taşıyor.

Bilim adamları yeni oluşum için, "Herşey yeni bir dünya yaratmak için tamamen do ru gözüküyor. Bunun olabilece ini düşünmek bile heyecan verici" diyor.

Tahminlere göre gezegenin tamemen oluşması yaklaşık 100 milyon yıl sürecek. İlk yaşam formlarının belirmeye başlaması için ise 1 milyar yıl beklemek gerekecek.

"Gezegen avcısı" olarak nitelendirilen bilim adamı grubu, bugüne kadar Güneş sistemi dışında 250'den fazla gezegen keşfetti. Yeni oluşumla ilgili tespit edilen detaylar, Astrophysical Journal dergisinin gelecek sayısında yayınlanacak.



100 miyon yıl sonra kim öle kim kala.Bize oluşmakta olan de il,oluşmuş bir dünya lazım.Adamlar neden bu kadar heyecanlanmışlar anlayamadım aslında.Dünyanın nasıl oluştu unu izleyip yeni bir dünyayı kendileri oluşturma niyetindeler heraldeturkmmo
 
:eek: Çok ilginç şeyler paylaşıyorsun. Bende ilgilenmeyi severim böyle şeylerle...

Cahil kalmaktansa araştırmak en iyisi. Benim böyle şeylere biraz fazla ilgim vardır. Eğer kaynağın varsa link koyar mısın ? Kuzenim bir ara İzmir Uzay Kampı 'na gitmişti. O günden sonra böyle şeyleri araştırıyor. Tutturdu astronot olacağım diye. Haydı hayırlısı diyoruz bizde;)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst