Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

DarkOrbit

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan кαчяα
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
кαчяα;256121' Alıntı:
Merhaba Sayın Forum Üyeleri... Çoğunuz Biliyordur bu oyunu Konu Yazılmamış O Yüzden Yazmak İstedim Konuyu Kendi Yorumlarımla Alıntı Yapmayuarak yazdım yani By кαчяα. Evet Oyunun Linki Burda: .

OYUNA BAŞLANGIÇ
Oyuna Üye Olma aşamalrına servera girdikten sonra 3 tane böük açılacaktır. Bunlar VRU : Venüs, EIG: Dünya, MMO: Mars . Ben Bunlarrdan EN Çok VRU ve MMO yu seçiyorum Bunlar çoğunlukla Lider oluyuyorlar.... Türkiye 2 ye gireekseniz MMO,Türkiye ise VRU , Global Avrupa için ise VRU ve Ya MMO Farkedmez. Oyuna Başlayınca Küçük Phoenix Uzay Gemi ama o kadar küçümsememiz gereken Bir Gemidir. Uzay Savaşçısı Lakabı ile de duyulur. Benim Size Önerim Goliath 80.000 uridium parasındadır o yüzden onu alanların çoğu Gerçek Para ödemiştir. Oyuna Başlayınca Classic MMOFPS Oyunlar Gibi değil de Dha iyi 3D Bir Oyun . Girerken 21 milyondan fazla üyesi Oldupğu yazıyor ben pek inanmıyorum:m08: Çok Eğlenceli Bir Oyundur Üye Olacaksanız Türkiye 2 ye üye olacaksanız eğer Bana Adınız yazın sizi kasıyım... Evet Önemli Duyuru: Sakın Bedava Uridium şeylerine inanmayın (EĞER BİR ÜYE SÖYLÜYORSA) Ve De Patlarsa Birşey Olmaz Bedava demeyin Phoneix hariç bütün gemilerde 500 uridium istiyor gemi patlayınca. Uridium oyunda en son bulunan Pardaır



:ka19:Saygılar Sevgiler кαчяα :ka19:

süpersin hacı :D:m08::m08::m08::m08:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst