HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar Hamachi Server kurudm Virtualdan ipleri ayarladım Register Sayfası yaptım , Hamachi Bölümü kurdum portmapları ayarladım,Ama Exe ye tıkladığımda oyun açılmıyor hata vermeden kapanıyor,Exelerdemi sorun var nyomt2'nin server filesi ile kurdum onun exelerini kullanıyorum daha önce böyle bir sorunum yoktu emre28'nin kilere ulaşamıyorum eğer sorun files ve exelerdeyse düzgün bir files linki verirseniz sevinirim ...


