mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Arena'ya izin yok!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cix12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 186

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


fft1mm1316770.jpg


FANATİK, 20 Aralık 2010` da, rakip taraftarlar için ayrılan tribüne dikkat çekmiş, Sarı-Kırmızılı yöneticiler buna karşılık, “Ciddi sorun yaratacak bir şey değil“ açıklamasını yapmıştı.

Ligde 18. haftanın programını açıklayan Türkiye Futbol Federasyonu, diğer tüm maçların aksine Galatasaray-Sivasspor karşılaşmasının nerede oynanacağını duyurmadı. Bunun üzerine konu hakkında
birçok spekülasyon üretildi. Ancak gerçek, sonradan anlaşıldı. İl Güvenlik Kurulu, Türk Telekom Arena`da incelemeler yaptı. Bu incelemelerde, rakip taraftarlar için ayrılan tribünle, localar arasında gerekli güvenlik önlemlerinin alınmadığı belirtilerek, stada onay verilmedi. Açılış gecesinde Başbakan`ın protesto edilmesi nedeniyle sıkıntılı günler geçiren Galatasaray yönetimi, Sivasspor maçına kadar bu sorunu çözmek için kolları sıvadı. Yönetimin planı, rakip taraftarlar için ayrılan tribünü komple üst kata taşımak. Gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra, İl Güvenlik Kurulu statta bir inceleme daha yapacak ve önlemleri yeterli bulursa, Arena`ya onay verecek.​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst