HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle selamlar.. Loncam gecen hafta açıldı hatta 4.luge kadar çıktı.. Loncaya sevgidimiz arkdaslarımızı bekleriz.. ama öncelikle isteklerimizi dile getireyim..
Loncamızda;
1) Güven şarttır. Ve hırsızlık vb. olaylara karısmıs kisiler asla alınmaz alınırsa atılır!
2) Loncamızda her üye her savaşa katılamaz güce göre savaslara girebilir.
3) Küfür içeren konusmalarda asla bulunmayacak kişiler katılabilir.
Loncamız
İsim : RedKingdom
Kurucu: LosTSouL27
Yetkililer : MERTER , FamieL ,
Krallık : Kırmızı ( Shinsoo)
Not: 4.ydük en son oyuna giremiyorum 2 gundur kacıncı oldugumuzu bilmiyorum ama ilk 10 dayız o kesin
Loncamızda;
1) Güven şarttır. Ve hırsızlık vb. olaylara karısmıs kisiler asla alınmaz alınırsa atılır!
2) Loncamızda her üye her savaşa katılamaz güce göre savaslara girebilir.
3) Küfür içeren konusmalarda asla bulunmayacak kişiler katılabilir.
Loncamız
İsim : RedKingdom
Kurucu: LosTSouL27
Yetkililer : MERTER , FamieL ,
Krallık : Kırmızı ( Shinsoo)
Not: 4.ydük en son oyuna giremiyorum 2 gundur kacıncı oldugumuzu bilmiyorum ama ilk 10 dayız o kesin

