HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
beyler oyuna gırerken tam acılckken uygulama hatası veryor usko anlamadım nedn oldugunu writter olmadı felna dıyor degıst 000x00x0078 garıb seyler yazıyor
DirectX indir 9.0 veya üst sürümünü veya clientini baştan kur bunun sebebi büyük ihtimalle kullandığın koxplardandır...
uygulama hataları directx programı ve .NETframework programı yüklü olup olmadığından kaynaklıdır.
Direct X 9.0 sürümüne yükseltip ve ayrıyetten .NETframework 3.5 programını indirip kurman çözümü bulmanda yeterli olacaktır.
.NETframework programı microsoft tarafından yazılmış olup herhangi bir sakıncası yoktur.
turkmmoyu tercih ettiğinz için teşekkür ederiz.
Direct X 9.0 sürümüne yükseltip ve ayrıyetten .NETframework 3.5 programını indirip kurman çözümü bulmanda yeterli olacaktır.
.NETframework programı microsoft tarafından yazılmış olup herhangi bir sakıncası yoktur.
turkmmoyu tercih ettiğinz için teşekkür ederiz.
uygulama hataları directx programı ve .NETframework programı yüklü olup olmadığından kaynaklıdır.
Direct X 9.0 sürümüne yükseltip ve ayrıyetten .NETframework 3.5 programını indirip kurman çözümü bulmanda yeterli olacaktır.
.NETframework programı microsoft tarafından yazılmış olup herhangi bir sakıncası yoktur.
turkmmoyu tercih ettiğinz için teşekkür ederiz.
Evet evet FrameWork indirmesi lazım DirectX ile alakası yok şimdi hatırladım sen söyleyince
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 322
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 892
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 412
