mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Uygulama hatası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan atahan0607
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

beyler oyuna gırerken tam acılckken uygulama hatası veryor usko anlamadım nedn oldugunu writter olmadı felna dıyor degıst 000x00x0078 garıb seyler yazıyor
 
DirectX indir 9.0 veya üst sürümünü veya clientini baştan kur bunun sebebi büyük ihtimalle kullandığın koxplardandır...
 
uygulama hataları directx programı ve .NETframework programı yüklü olup olmadığından kaynaklıdır.

Direct X 9.0 sürümüne yükseltip ve ayrıyetten .NETframework 3.5 programını indirip kurman çözümü bulmanda yeterli olacaktır.

.NETframework programı microsoft tarafından yazılmış olup herhangi bir sakıncası yoktur.

turkmmoyu tercih ettiğinz için teşekkür ederiz.
 
uygulama hataları directx programı ve .NETframework programı yüklü olup olmadığından kaynaklıdır.

Direct X 9.0 sürümüne yükseltip ve ayrıyetten .NETframework 3.5 programını indirip kurman çözümü bulmanda yeterli olacaktır.

.NETframework programı microsoft tarafından yazılmış olup herhangi bir sakıncası yoktur.

turkmmoyu tercih ettiğinz için teşekkür ederiz.

Evet evet FrameWork indirmesi lazım DirectX ile alakası yok şimdi hatırladım sen söyleyince
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst