HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ArkadasLar Benım dun sabah Lagım 70 di normaLdi...
Ama dün geceden beri lagim 500 300 Herseyi yaptım ama indiremedim bununLa İLqiLi konuLar War onLardaki yontemde ıse yaramadı.
Uk-Server Larda Oynuyorum zaten ama Lag inmiyor.
RESIM:
[/IMG]
Ama dün geceden beri lagim 500 300 Herseyi yaptım ama indiremedim bununLa İLqiLi konuLar War onLardaki yontemde ıse yaramadı.
Uk-Server Larda Oynuyorum zaten ama Lag inmiyor.
RESIM:
hic sorma benimde 150 160 arasında full Laptopda oynuyrm
Bende Laptopda oynuyorum Lagım 70 den yukarı cıkmazdı bırden 200 300 oLdu

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 206
- Görüntüleme
- 31K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 669
