mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Formica'dan mesaj var!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cix12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 158

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

fft1mm1304649.jpg



Colin Kazım ve Culio`yu renklerine bağlayan Sarı-Kırmızılılar, Mauro Formica`nın işini de bitirmek üzere... Arjantin basınının sorularını yanıtlayan orta saha oyuncusu, Galatasaray ile her konuda anlaşmaya vardığını ve Türkiye`ye gitmek için iki kulüp arasındaki son pürüzlerin giderilmesini beklediğini söyledi. Gelişmeleri sakin bir şekilde beklediğini vurgulayan Arjantinli futbolcu, “Newell`s Old Boys`da 3 yıl çok başarılı bir dönem geçirdim. Artık Avrupa`ya açılma zamanım geldi. Galatasaray`dan gelen teklif beni heyecanlandırdı. Görüşmeler sonrasında her konuda anlaşmaya vardık. Benden yana bir sorun yok“ ifadesini kullandı.

Tek sorun taksit sayısı


Galatasaray`ın kaliteli ve güçlü bir kadroya sahip olduğunu, aynı zamanda iyi bir teknik adam tarafından yönetildiğini vurgulayan ‘Kedi` lakaplı oyuncu, “Bu transferin hem Newell`e, hem de kendim için
en iyi şekilde sonuçlanmasını arzu ediyorum“ görüşünü dile getirdi. İki kulüp arasındaki görüşmelerde tek sorunun ödemelerdeki taksit sayısı olduğu belirtiliyor. Galatasaray`ın 4,5 milyon Euro`luk bonservis bedelini 3 taksitte ödemek istediği, buna karşılık Arjantin kulübünün 2 taksitte direttiği ifade ediliyor. Mauro Formica, 2008-2009 sezonunda 19 maçta 7 gol, 2009-2010 sezonunda 38 maçta 8 gol atmış, 2010-2011 sezonunda ise 25 maçta rakip fileleri 5 kez havalandırmıştı
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst