HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Eurovision şarkısı ingilizce olacak
Bu yılki Eurovision temsilcimiz Yüksek Sadakat, yarışmaya İngilizce şarkıyla katılmaya karar verdi...
Güncelleme:05 Ocak 2011 10:39
Yüksek Sadakat grubu, Eurovision'da İngilizce şarkıyla yarışmayı tercih etti. Hürriyet'in haberine göre, yarı finalleri 10 ve 12 Mayıs, büyük finali ise 14 Mayıs'ta gerçekleşecek yarışmaya hazırlanmak için kısıtlı zamanı olan grup üyeleri, bir yandan çıkışını erteledikleri son albümlerinden seçtikleri şarkılara ıngilizce söz yazdırıyor, bir yandan yeni şarkılar hazırlıyor.
Önce yarı final
TRT yönetiminin "15-20 gün içinde 3 şarkı getirin" demesi üzerine çalışmalarına hız veren Yüksek Sadakat'in seçilen şarkısı, delagasyon yetkilisi tarafından 12 Mart'ta Düsseldorf'taki Eurovision ekibine teslim edilecek. 14 Mart'tan itibaren de radyo ve televizyonlarda yayınlanması planlanan şarkı, ilk olarak yarı finallerde oylamaya sunulacak.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
