berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

PSP'yi aldım|NeaL

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NeaL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 573

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

hayırlı olsun
 
Ohh be çok istediğim PSP yi aldım artık FaceBook'a PSP den giriyorum.Markası Sony PSP 3004 kırık aldım.Artık Beden,Bilgisayar,Tarım,Resim,Teknoloji ve Tasarım dersinde arkadaşla Pes atıyoruz. :) Çok güzel oluyor bide navigasyon aldım artık arabayada koyuyoruz artık yolculukta hiç sıkılmıcam :)

Diyeceksiniz değirmenin suyu nerden geliyor yarım bilet almıştım 600 TL çıktı 400 TL 'ye PSP yi aldım 200 TL 'yide Eğitim Gönüllüleri vakfına yatırdım :)

Hayırlı olsun fakat yardımını açıklamasan daha iyi olurdu sanki sevap diye tebrik almak istermis gibi olmuş...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst