HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar Acaba Yılbaşından Sonrada Çöl Ortasına İmparatorluk Kayası Düşecekmi Diye Soruyorum Lütfen Cevap Admin !!!!! By xXxKILLERxXx
Böyle Birşey Uygulanıcak Olsa Duyurular Bölümünde Belirtilirdi 
Imparatorluk Kayasıda Zaten Imparatorluk Kalelerine Düşüyor..

Imparatorluk Kayasıda Zaten Imparatorluk Kalelerine Düşüyor..
Yılbaşı olduğu için uyarlanan bi etkinlik olduğu için düzeltilip yeniden kaleye düşücektir...
Arkdaşlar Yanlış Bilgi Vermeyelim...
1- İmparatorluk Kayaasi Her Chde de Çölün Ortasina Düşmektedir..
2- Bu Özellik Kalıcıdır..
1- İmparatorluk Kayaasi Her Chde de Çölün Ortasina Düşmektedir..
2- Bu Özellik Kalıcıdır..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 16
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 650
- Cevaplar
- 259
- Görüntüleme
- 35K
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 267
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
