HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hayırlı olsun![]()
tesekkur ederım
hayırlı olsun kardeşim,yakındır benm loncada yolda(5iktas)
tesekkur ederım hayırlısıyla senın loncanda kurulur ıns
saglık olsun
öncelikle venüs serverinde kendine ait 2. Loncayi actigindan dolayi tebrik ederim..
Gard1yan loncasi içinde bol savaslar.
Nice 1.likler..
Hayirli olsun bakalım..!
tesekkur ederım darısı senın basına umarım artık sende kurarsın bır lonca o car 90 dayken sen 97 dın sımdı o car 99 oldu sen hala 97 sın kasılmıyorsun sanırım
ama kasılman lazım teklıfım gecerlı anladın sen onu

hayırlı uğurlu olsun![]()
cok tesekkur ederım bu arada ss guzel ıyı yakalamıssın

cok tesekkur ederım bu arada ss guzel ıyı yakalamıssın![]()
tşkler senin resimde güzel


(5iktas)