HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaslar ben crossfire de mause left yerine mause right ile ateş etmek istiyorum (mausumda arıza var xD) ama Crossfire ayarlar sekmesinde Control e girince Mause left e basıyorum mesela a harfine basınca a ile ates ediyor ama mause right ye basınca olmuyo , pek de iyi anlatamadım yardım plss
Crossfire de ayarlar bulumune girdim control bolumune girdim orda ACTİONS yazan yerin altında SHOOT yazıyo orayı mause left yerine mause right yapmak istiyorum
Yok öyle bir şey yok onu bilgisayar ayarlarından yapabilirsin Başlat>>Denetim Masası>>Fareden ayarlayabilirsin.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 102
