HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sorun belli artık çıldırmak üzereyim ticket attığım halde 1 haftalık banlar alıyorum yine almıştım dün açılmıştı Disconnect from server hatası alıyorum ve direk 1 haftalık ban yedim yine neden böyle yapıyorlar anlamış değilim hile vs kullanmadım da nedenini bilen arkadaşlar lütfen yardım etsin.
Not: Ip adresinden kaynaklanıyor olabilir mi?
Not 2:Başka bir charla girmeye çalıştım o da ban yedi.
Not: Ip adresinden kaynaklanıyor olabilir mi?
Not 2:Başka bir charla girmeye çalıştım o da ban yedi.

Son düzenleme:
arkadaşlar hack kullanmadım demeyin sabitlerdeki vip hacki denediniz dimi o hacki denediğiniz için artık o hatayı alırsınız aynı ahta bendede vardı sürekli dc alıp ban yiyodu charlarım pc ye format attım sorun düzeldi
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 310
- Görüntüleme
- 15K
