HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
*Hile hiçkimsede yok. Ne public ne vip hiçbir şekilde yok.
*Lag; 80-100-150 arası değişiyor yogunluga baglı.
*Silahların rütbeleri yok.
*Noob, ezik, bebe gibi sözler duymuyorsunuz.
*Hack kimsede olmadığı için kimse süphelenmiyor ve odadan atılmıyorsunuz. Prolugumuzun hakkını veriyoruz !
Yani kısacası süper bir server. Türk clanı açmayı düşünüyorum gelen çok olursa. ZP alma olayını çöziyim zp filan çekecem..
Oyundaki ismim; 666_666_
Yine clan ismide 666 ile alakalı olacak (ya da rusca ekleriz)
NOT: Neden 666 demeyin bilen bilir anlamı var.
Gelecekler burdan yazsın.
Kayıt olma;
http://www.turkmmo.com/cross-fire/475023-crossfire-russian-server-kayit-olma-resimli.html
Gelen arkadaslara tesekkürler cok iyi bir oyun ortamı kuracagız
/EDİT ßYMESMES ARTIK POİNT BLANK OYNUYORUM CF BIRAKTIM
*Lag; 80-100-150 arası değişiyor yogunluga baglı.
*Silahların rütbeleri yok.
*Noob, ezik, bebe gibi sözler duymuyorsunuz.
*Hack kimsede olmadığı için kimse süphelenmiyor ve odadan atılmıyorsunuz. Prolugumuzun hakkını veriyoruz !
Yani kısacası süper bir server. Türk clanı açmayı düşünüyorum gelen çok olursa. ZP alma olayını çöziyim zp filan çekecem..
Oyundaki ismim; 666_666_
Yine clan ismide 666 ile alakalı olacak (ya da rusca ekleriz)
NOT: Neden 666 demeyin bilen bilir anlamı var.
Gelecekler burdan yazsın.
Kayıt olma;
http://www.turkmmo.com/cross-fire/475023-crossfire-russian-server-kayit-olma-resimli.html
Gelen arkadaslara tesekkürler cok iyi bir oyun ortamı kuracagız

/EDİT ßYMESMES ARTIK POİNT BLANK OYNUYORUM CF BIRAKTIM
Son düzenleme:
