HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ORmanCı kardes bu hangı crossfire Bi Soylersen Seviniriz Ayriyetten Tesekurler Bilmieyenlerde Vardir Replaylari Cekip İzlemeyi Crossfire Hangisi Oldugun Soylersen Seviniriz...
Hayr suan ben chinayi oynuyom ve boyle degil rutbeler ayni ama oyun bittimi gelen ekran falan ayni gelmiyor ztn ping 400
oynanmiyor arada takilmaya giriyorum Sanirsam bu baska bi cf..
oynanmiyor arada takilmaya giriyorum Sanirsam bu baska bi cf..Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 437
- Cevaplar
- 23
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 397
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 431

