HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba,
Kurallara eklenmesini istediğim bir madde var..
"Turkmmoya telefondan girdim." "Turkmmoya PSP'den girdim." vb. konu açmak yasak olsun.
Bir sürü konu gördüm böyle.
Eğer böle devam ederse yakında "Turkmmoya PC'den girdim." die konuda görürüz
Kurallara eklenmesini istediğim bir madde var..
"Turkmmoya telefondan girdim." "Turkmmoya PSP'den girdim." vb. konu açmak yasak olsun.
Bir sürü konu gördüm böyle.
Eğer böle devam ederse yakında "Turkmmoya PC'den girdim." die konuda görürüz

bu konu tek kelimeyle 'saçma' . Telefondan ilk kez girdiğinde adam bunu kutlayabilir bunun forum kurallarına koyulması saçma olur desteklemiyorum
katılıyrm bende cogu zmn telefonla giriyorm ve bnm gibi bi cok kisi vardr herkez acsa konu kirliligi olr.
Birazdan Konu Kilitlenir. Bunun İçin Yöneticiler ve süper moderatörler ö.m Atabilirsin.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 123
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 130
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 110
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 52
