mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Hatalar lutfen dikkat.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ajan0744
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 437

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaslar oyunda çoğu kişi hiç online oyun oynamadan direk Metin2 ye baslamıs.Bu yuzden çoğu terimi bilmiyorlar.Bunları düzeltelim.

1)çar yada car diye yazanlar var.Arkadaslar;

"car" İngilizce dersini 4. sınıfta görmüş biride bilirki:ARABA demekdir ve car die okunmaz "kar" diye okunur.

"çar" diyede yazılmaz bu anlamsız birşey okunusu bile bu değil.

DİKKAT: Char Diye yazılır.Siz okunusunu yazcaz diosanız oda "çahr" diye okunur.

Char: Hesap anlamında kullanılır her oyunda bu böyledir.İngilizce anlamı farklıdır ama Bunun hiç yokdan anlamı var ama"çar" kelimesinin Türkçede İngilizcede anlamı yok.
___________________________________________________________
Şimdi arkadaslar bir sohbet penceresi yapalım:

1.Slm
2.As
3.Senin carin neden bu kadar güçlü.
4.Oynamayı bilcen.
__________________________________________________________
1.Slm
2.As
3.Senin çarin neden bu kadar güçlü
4.Oynamayı bilcen.
__________________________________________________________
1.Slm
2.As
3.Senin charın neden bu kadar güçlü
4.Oynamayı bilcen.
________________________________________________________
HANGISI DAHA HOS.BEN DIYORUMKI INGILIZCE KELIMELERI KALDIRIP TURKÇE KONUSALIM DAHA IYI OLMAZMI MESELA
__________________________________________________________
Char Yerine:Hesap desek
Game Master Yerine:Oyun Yöneticisi kullansak.Kısaltılmısıda OY olr
No KS Come Vs yerıne(çok sacma bir laf sinir olrum):Slotlarıma vurma,Gel düello yapalım yenilirsen git burdan kardesim desen.
Skill yerine:Beceri desek.
Pot yerıne:İksir.
__________________________________________________________
Güzel olmazmı?

BİRŞEYE DAHA DEĞİNCEM.

Adam düello yapıyor ve sonra karşıdaki kişi ölümce ezo diyor?:rolleyes:
Ezo gelin çorbasımı bu?Nedir ezo?Güya Ezik diyecek.

Birde bunun şu tipleri var.

Düello başlar Ölecegini anlar anlamaz İksire basar.Daha sonrada "Ezooooo" diye AnIRıR!

Ezik yada ezo diyene kadar Tebrikler arkadasım öldün ama çok iyidin dese.İki tarafta mutlu olsa fenamı olur yani?

BANA KATILANLAR ANKETEDE KATILSIN.
TÜRKÇEMIZIN İÇİNE İNGİLİZCE KELİME SOKMA İSTEMİORUZ DİYENLER?
 
Anket acamadıgımdan dolayı bu yenıden aynı konuyu actım bu konuyu Silmenizi Yada Kilitlemenzi Rica Ediyorum.Çok özür dilerim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst