mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Boomba Skeç.!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ardags1299
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 885

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Şimdi arkadaşlar bu yılın en güzel en komik 2 kecini sizlere yazıcam.Bu benim 3 ay boyunca tasarladığım en büyük skeç.2 SKEÇ 1 ARADA:)


Başlıyoruz.




Varmısın İddaya

Drake:Aaa çikolatalı keklerden kalmış ve sadece 1 tane Ve bir not.

Not:Sevgili kardeşim Drake,çikolatalı keklerin son kalanını yiyebilirsin.Yemessen ki yiceksin kafana evdeki teflon tavayla vurup uyanıncaya kadar seni kübaya tatile gönderirrim.Not:Gelmen uzun sürebilir.

Drake:Buna göre yemek zorundayız.Hoop hmm hm hm .GÜzelmiş.


Josh:Evet nerdeymiş benim Son aooo galiba son kalmayan kekim.Drake!!!!!!!!!!!!!!!!!


Drake:Keki yedim lütfen beni kübaya gönderme.

Josh:Bunun üzerinde ne yazıyo.

Drake:Yeyin ayzıyodu bak gösterim.Al oku yazıyoki jochun malı sakın yemeyin.Hıı?EııEııııEııı anne geliyorum ne arabamı bozulmuş?bby Josh.hehe

Josh:Drake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suzanna:Drake-Josh ben iş görüşmesine gidiyorum.Alın size 200$ sadece yemek için.

Suzanna çıkınca.

Drake:Hadi gidip harcıyalım.

2 saat sonra D.M.C restorantede...

Josh:Bütün paramızı yediğine inanamıyorum.

Drake:Ama aldıklarımıza bak Tereyağı,Şeker,Şeker,şeker,şeker,şeker ve ispanyol robot.:D

Josh:Robotun neyi güzelki?

Drake:Bak bunu sölüyor.D.M.C restorante.

Josh:Aıııııııı
 
Senin skeçlerde böyle yardırıcı birşey yok -bendede olabilir yok değil o özellik :D- böyle değişik bir tat veriyor eğlenceli gibi. Aynısını ben çizdiğim çizgi romanlarımda yaşıyorum :D . Kafasız, Dedektif ve diğer karikatürlerim. Gülmedim değil ama :D . Çok güzel skeçmiş :) .
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst