farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Macro

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan iGalai
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 612

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

(Knight Online)

Macro Buda Tamamiyle Oyun Kurallarını Aşan Bir Hiledir.. Genelde 1vs1'lerde Kullanılır... Ummadık Bir Anda Bir Assasianın Size 7 Skill Birden Boşaltmasını Düşünün... Aklınıza Şuan Bir Çok Isim Geliyor Eminim
smile.gif
Evet O Isimlerde Zamanında Macro Ile Çok NP Kastı.. Ama Onlarınki Farklı Bir Klavye Tesisatı Olduğundan Dolayı Oyun'da Bir Bug Yada Hile Gözükmüyordu... Ama Şuan XTrap Klavyenin Programını Kitlediğinden Macro Çalıştırılmıyor..

Macro Nasıl Anlaşılır?
  • ASsasian'ların Bir Anda 7 Skill Birden Boşaltması..
  • Wariorların Olacağından Hızlı Bir Biçimde Damage Atması (Lag Olaylarına Dikkat Edin)
  • Assasianların Kombo Şeklinde Damage Vurması...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst