xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

CrossFire.exe düzeltme|NeaL

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NeaL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 40
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ÇAKAALLL... :l03:
HACK BÖLÜMÜNE ÇOK BAKIYORLAR DİYE Dİ Mİ.. :m08:
HINZIRR.. :m08::m08:

Şikayet edildin şaha şaha korkma :D Okuma bu mesajı bak hala okuyor lan tamam oku :m08:
BypassxTrap için adamlar sonra HGWC falan filan istiyorlar at oraya Oyun Klavuzunda hiç olmaz :D
 
Ne-al ne-sat :D
matematikten 70 alcaktım hoca bi dogru sorumda 7 puan kırmıs kafa'm patlicak sinirden :D

BİZİM YAZILILAR DAHA OKUNMADI..
HOCA AÇIK ÖĞRETİM MEZUNU.. :m08:
SENENİN İLK YAZILISINI ONUNLA YAPTIK 4 HAFTA OLDU OKUMADI.. :m08:
2 HAFTA ÖNCE YAPTIĞIMIZ YAZILILAR BİLE OKUNDU.. :m08:
---
BU ARADA KONUYU YANLIŞLIKLA BURAYA TAŞIMIŞIM..
"REZ MODLARI"NA TAŞINDI..
 


BİZİM YAZILILAR DAHA OKUNMADI..
HOCA AÇIK ÖĞRETİM MEZUNU.. :m08:
SENENİN İLK YAZILISINI ONUNLA YAPTIK 4 HAFTA OLDU OKUMADI.. :m08:
2 HAFTA ÖNCE YAPTIĞIMIZ YAZILILAR BİLE OKUNDU.. :m08:
---
BU ARADA KONUYU YANLIŞLIKLA BURAYA TAŞIMIŞIM..
"REZ MODLARI"NA TAŞINDI..

Hacı Rez Modları ile alakası yok Rez modları sadece Rez dosyası için :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst