Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Sürücüleri Görünmez Yapmak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan FarCry
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 798

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bunlarin hepsi registry ayarlariyla yapiliyor: (dikkat:sadece ileri düzeydeki kullanicilar icindir !!!!!!)

Kayit Defterinde yapilacak kücük bir degisiklik sürücülerin görünmezlik zirhina sarilmalarini saglar. Bunun icin ilk olarak Baslat/calistir komutunu calistirin ve ekrana gelen penceredeki Ac kutusuna regedit yazdiktan sonra Tamam dügmesine tiklayarak Kayit Düzenleyicisini calistirin. Ekrana gelen penceredeki
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Policies\Explorer
anahtarini etkinlestirin. Düzen/Yeni/DWORD Degeri komutunu kullanarak bu anahtar altinda NoDrives adinda yeni bir öge olusturun. Yeni ögeyi sectikten sonra Düzen/Degistir komutunu calistirin ve ekrana gelen penceredeki Deger Verisi kutusuna onaltilik düzende bir deger girin. Bu deger, hangi sürücünün gizlenecegini belirtir.
örnegin, A:, B:, C:, D:, E: ve F: ismindeki sürücüler icin her adimda iki ile carpilan 1, 2, 4, 8, 10, ve 20 onaltilik sayi degerlerini kullanabilirsiniz. Buna karsilik ayni anda birden fazla sürücüyü gizlemek icin de karsilik gelen degerleri toplamalisiniz. örnegin, C: ve D: isimli sürücülerin görünmesini engellemek istiyorsaniz C (=8+4) onaltilik degerini kullanmalisiniz. Daha sonra Tamam dügmesine tiklayin ve Kayit Düzenleyicisini kapatin. Windowsu kapatip, yeniden actiktan sonra söz konusu sürücüler görünmez olacaklardir. Ancak bu noktada sürücülerin sadece gezgin ve dosya iletisim pencerelerinde görünmez olduklarina dikkat etmelisiniz. Buna karsilik söz konusu sürücülere DOS komut satirini kullanarak erismek mümkündür.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst