HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Virtualde sysınstall de 1. yere normal ipni yaz 2. yere .100lü ipni yaz
Sonra 255 yazan yeri 255.0.0.0 yap...Virtual pcye giriş yaparken start vermeden önce ıfconfıg yaz orda senin ip varsa .100lüsü o zmn hatan navicattadır anla
..
Belki kullandığın files farklıdır...Her filesin navicat sifresi farklı olur bunuda bil
..
1. yere serverin .100lü ipsi 2. yere root 3. yere kullandığın server filesin şifresini yaz sonrada gir o zmn mysql hatası veriorsa yaptıklarında bir hata vardır...
Sonra 255 yazan yeri 255.0.0.0 yap...Virtual pcye giriş yaparken start vermeden önce ıfconfıg yaz orda senin ip varsa .100lüsü o zmn hatan navicattadır anla
..Belki kullandığın files farklıdır...Her filesin navicat sifresi farklı olur bunuda bil
..1. yere serverin .100lü ipsi 2. yere root 3. yere kullandığın server filesin şifresini yaz sonrada gir o zmn mysql hatası veriorsa yaptıklarında bir hata vardır...
Kardeş verdiğim videoda izle emre-28 de alıyor aynı hatayı sonrasına bak videoda görürsün..
kardeşler ben bi tane hamachi sw krudum yaptımı sanıyorum ayarları faln oyuna gırıyorum ıd şifreyi yazıom karakterı secıom yükleme yerı gelıor ch 4 lerın olduğu ekrana dönüo daha oyuna hıc gırış yapmadım 1 lwl yardımm pls neden oluo
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 47
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 90
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 125
