mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

GTA: Chinatown Wars iPhone'a geliyor!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sweet_dreams
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 427

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

gta-chinatown-wars-box-design.jpg


Geçtiğimiz Mart ayında Nintendo DS'e çıkmış olan GTA: Chinatown Wars'ın PSP'e çıkacağı açıklanmıştı. Bugün Rockstar'dan yeni bir açıklama geldi ve GTA: Chinatown Wars'ın iPhone ve iPod'a çıkacağı da duyuruldu.

Rockstar'dan Sam Houser: ''GTA: Chinatown Wars, iPhone ve iPod'a çok güzel uyum sağlayacak; aynı Nintendo DS'e uyum sağladı gibi. Oyunu tuş olmadan oynatmak konusunda gerçekten çok heyecanlıyız.'' açıklamasında bulundu.

GTA: Chinatown Wars PSP, iPhone ve iPod için Sonbahar'da raflardaki yerini alacak.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst