Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Ox eventi Yapma Ve Kurulum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan derbder02
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!



Ox eventi kurulum:

1-) " big5_string.quest " bu dosyayi
/usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest
buraya Atoruz....
______________________________ ______________________________

2-)" oxquiz.lua " Bnu Hem
" /usr/rain/channecale/hongkong/quest "
buraya hemdel/share_data/lo
" /usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong "a atoruz...
______________________________ ______________________________

3-) " oxevent.quest " dosyasınıda
" /usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest "
bunun içine..

______________________________ ______________________________

4-) Sonra quest dosyasının icinde " make " die dosya var
onu " make.sh " olarak deiştiroruz...

______________________________ _____________________________

5-)SOnra Viertual PC den bunu yazıyoruz...
"cd /usr/rain/channel/share_data/locale/hongkong/quest"
aynen bunu yazıp enterloruz...

______________________________ ______________________________

6-)SOnra " sh make.sh " yazıp enterloruz...
______________________________ ______________________________


7-)Sonra Serverinize Reset atıp oyundaki GM carınıza girin
ve " Urielin " yanına gidin ve sunu yazın " /m 20358 "
Oraya Tıklıyınca Artık Anlarsıınz...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst