HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
6 skillimi katliam duzenimi falan kaybetmeye razı olup hafif kılıç yani hasarcı oldum.Elimde %75 şahin pala var.Şimdi dicekler neden nadir takmıyon?U1 nadir yok ki oyunu ogrenip gelin 
Pelerinim %60 iyi idare ediyor.Ama ruh tüketim azalışı eki oldugu için ruhum 1 k dan aşağı inmiyor hiç.Bu insana statları yanlı vermiş fikrine kaptırıyor.Zaten yanlış verdim gerçi oyunu ogrenince anladım ve burda aynı hatalara düşmeyin diye rehber bolumunde konular açtım.
Son olarak delmada kasılırken bi görüntüm.Demiştim 1.5 k vururken bana yarım k diye ama hasarcı olunca bana da aynı oldu
Bu ara exp %30 oldu saatlerimi vererek (1 hafta heralde) %30 yapmayı başardım.U1 kasmak 112 lvl kasmaktan koalymış yaw 
Nick:AzukiRousai
Level:u1
HP:9K
Sp:2 k
Server:Kanuni
Arkadaşlar GM in söylediğine göre ramazandan sonra sürpriz olup 5. server acılabilirmiş.Size tavsiyem pars açın
Kanunide parslar hiç açılmadı ama 5. serverde inş parslar biraz daha iyi olcak.Neden pars derseniz hem şehil şemal hem de tank gibi olmaları acayip oluyor
Biliyorsunuz parsın ataki diğerlerinden cok oluyor ama defansı az.

Pelerinim %60 iyi idare ediyor.Ama ruh tüketim azalışı eki oldugu için ruhum 1 k dan aşağı inmiyor hiç.Bu insana statları yanlı vermiş fikrine kaptırıyor.Zaten yanlış verdim gerçi oyunu ogrenince anladım ve burda aynı hatalara düşmeyin diye rehber bolumunde konular açtım.
Son olarak delmada kasılırken bi görüntüm.Demiştim 1.5 k vururken bana yarım k diye ama hasarcı olunca bana da aynı oldu
Bu ara exp %30 oldu saatlerimi vererek (1 hafta heralde) %30 yapmayı başardım.U1 kasmak 112 lvl kasmaktan koalymış yaw 
Nick:AzukiRousai
Level:u1
HP:9K
Sp:2 k
Server:Kanuni
Arkadaşlar GM in söylediğine göre ramazandan sonra sürpriz olup 5. server acılabilirmiş.Size tavsiyem pars açın
Kanunide parslar hiç açılmadı ama 5. serverde inş parslar biraz daha iyi olcak.Neden pars derseniz hem şehil şemal hem de tank gibi olmaları acayip oluyor
Biliyorsunuz parsın ataki diğerlerinden cok oluyor ama defansı az.Aynen.Bir gün herkes pars olucak xD.
Öyle bişey yok diğer kavimler de güzel ama parsları ben bi ayrı kullanıyorum.Bak bu çar çok kotu oldu ejder kullanmaya alışmadığım için.
gök kavim daha iyide ben daha yeni başlıcam kasma yerlerini bilmiom^^![]()
Belli oluyo

Gök Kavime sadece +u1 yani benim levelimdekiler geçebiliyor oyunun başında seçemiyosun 
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
