mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Azuki'm hasarcı oluyor.Bikaç resim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ÇılgınPlayer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

6 skillimi katliam duzenimi falan kaybetmeye razı olup hafif kılıç yani hasarcı oldum.Elimde %75 şahin pala var.Şimdi dicekler neden nadir takmıyon?U1 nadir yok ki oyunu ogrenip gelin :D
s00001v.jpg





Pelerinim %60 iyi idare ediyor.Ama ruh tüketim azalışı eki oldugu için ruhum 1 k dan aşağı inmiyor hiç.Bu insana statları yanlı vermiş fikrine kaptırıyor.Zaten yanlış verdim gerçi oyunu ogrenince anladım ve burda aynı hatalara düşmeyin diye rehber bolumunde konular açtım.


s00002z.jpg



Son olarak delmada kasılırken bi görüntüm.Demiştim 1.5 k vururken bana yarım k diye ama hasarcı olunca bana da aynı oldu :DBu ara exp %30 oldu saatlerimi vererek (1 hafta heralde) %30 yapmayı başardım.U1 kasmak 112 lvl kasmaktan koalymış yaw :D

s00003.jpg


Nick:AzukiRousai

Level:u1

HP:9K

Sp:2 k

Server:Kanuni

Arkadaşlar GM in söylediğine göre ramazandan sonra sürpriz olup 5. server acılabilirmiş.Size tavsiyem pars açın :DKanunide parslar hiç açılmadı ama 5. serverde inş parslar biraz daha iyi olcak.Neden pars derseniz hem şehil şemal hem de tank gibi olmaları acayip oluyor :D Biliyorsunuz parsın ataki diğerlerinden cok oluyor ama defansı az.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst