Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Özzel Admin Paneli

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dodo123456q
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Giriş Yapılıyor Dediğinde Panele Girmiyorsa ( ESSAMP ) Kullanın Sorun Çözülür.



Serverim İçin Admin Panel Yapmıştım Paylaşayım Dedim Görsellik Üzerinde Pek Fazla Durmadım Önemli Olan İşlevi Değilmi Zaten Very Happy

Scripti Fazla Geliştirmedim Bitek İtem Yaratıcıyı Geliştirdim 2.0 Yaparsam Hepsi Gelişmiş Olacak Elbette



ÖZELLİKLERİ

*Adminler için Her Ayar Eklenmiştir.

*Kurulum Tamamen Otomatiktir.

*Panel Üyelikleri MySQL'de MD5 ile Şifrelenerek login Adlı Tabloda Saklanır.

*Giriş Yaptıkdan Sonra Yeni Üyelik Ekleyebilir veya Silebilirsiniz.

*Giriş Yapmadan Panelin Hiçbir Sayfasına Girilememektedir.

*Hesap Ayarlarından Birine Ban Attığınızda Bir Neden Seçiyorsunuz o Seçtiğiniz Ban Nedeni why_ban adlı Tabloya Kaydediliyor.

*Bazı Menülere Alt Menüler Ekleyerek Küçülttüm Diğer Türlü Çok Fazla Menü Oluyordu.

*Eğer Db'ler Paylaşıldığında Beraberinde Verilen Paneli
Kullanıyorsanız (Çince Olan) Shop Kategori Ayarlama Bölümünden Shop
Kategorilerinin İsimlerini Değiştirebilirsiniz.

*Panel 1024x768 Ekran Çözünürlüğüne Uygundur.



ÖNEMLİ NOTLAR

*Kurulumu Yaptıktan Sonra Klasör İsmini Değiştirin.

*Çıkış Yapmadan Siteyi Kapatmayın.

*Kurulumdan Sonra İnstall Klasörünü Silin Yoksa Başka Birisi Ordan Kendine Üyelik Açarak Serveri Dağıtabilir.



KURULUMU

*İndirdiğiniz Winrara Sağ Tıklayıp Buraya Çıkar Diyin.

*apanel Adlı Klasörü Serverinizin Sitesinin wwwroot Adlı Klasörüne Atın.

* adresiniz/apanel/install Adresine Girin.

*Gerekli Bilgileri Doldurun ve Tamam Deyin.

*Db'nize Gerekli 2 Tablo ve Bağlantı php'lerini Oluşturacaktır.

*Oluşan php'leri apanel Adlı Klasöre Atın.

*İnstall Klasörünü Silin. (Silmezseniz Kötü Sonuçlara Yol Açabilir)

* adresiniz/apanel Adresine Girerek Aldığınız Üyelikle Giriş Yapın

*Admin Panel Karşınızda



Link:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst