HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bizim dershanede metin2 oynayan bi arkadaş wardıda.
Yang hack ile ilgili bi kaç şey anlattı.(oda kendi kuzeninden duymuş)
Normal cheat engine'de yang hilesi yapmasını biliosanız, tabi kullanılmayan yang yapmadan bahsediorum.
Şimdiki anlatıcağım kullanılabilecek yang yapmakta.Şunu söylemek isterim kesinlikle emin değilim.Denemedim etmedim.Çünkü ÖSS ye şurda 2 hafta kalmış fazla forumda kalmıyorum.Nyse...
Oyun sırasında herhangi bir görev yaparken görevde kazanıcağınız para'nın valuesini cheat engine ye yazıosunuz.Ama bu görev veren her kişi için değişiyor.O yüsden biyolog görevlerinde deneyin.Ya da diğerli.Yani üstüste görev verenlerde deneyin.
Sonra görevi bitiriyosunuz.Sıra ikinci göreve geldi.Ve ikinci görevi aldıktan sonra görev sonucu verilcek paranın valuesini next scan den arattırıyosunuz.Sanıyosam 1 veri kalıyomuş.
Veriyi aşağıya aldıktan sonra valuesini iyice arttırın.Ki görevin vericeği para artsın.Sonra görevi tamamlıyınca bayağ yüksek bi para kazanıomuşsunuz.Tabi yazdığıız valueye bağlı.Valueleri dğiştirirken fazla uçmayın oyundan atabilir.Ama dediğim gibi miş,muş.Emin değilim.Zaten cheat engine 'nin kendinin kendine özel forumda para hack için kişiler arasında para hack yapılamadığı söyleniyor.Buna dair bayağ konular açılmış.Fakat durum NPC üzerindeki değişikliklere gelince değişiyomuş.Yabancı hack forumlarını araştırmanızı öneririm.
Şu Wpe pro yu da çözmem lazım.Şu öss geçsede neler yapıcam ahh...
Nyse deneyipde olursa forum için iyi olur.
Ama herkesin yang hack i öğrenmesiyle metin2 oyunundaki herkes zengin olucak.Herkes para sahip olduktan sonra paranın ne anlamı kalıcak....falan fiso böle dewam eder işte nyse...Bu kendi fikrim.Ama metin2 ye fazla bağlı olmadığım için her türlü bilgi için rahat paylaşım yaparım.
Sizden ricam denemeniz.
Olmuyorsada konu kilit, fazla zorlamanın manası yoq dimi
2 buçuk hafta sonra ben denicem.Oluyorsa video lu ya da resimli anlatım yapıcam.Hatta hepsini

Nyse kolay gelsin kardeşler...
Yang hack ile ilgili bi kaç şey anlattı.(oda kendi kuzeninden duymuş)
Normal cheat engine'de yang hilesi yapmasını biliosanız, tabi kullanılmayan yang yapmadan bahsediorum.
Şimdiki anlatıcağım kullanılabilecek yang yapmakta.Şunu söylemek isterim kesinlikle emin değilim.Denemedim etmedim.Çünkü ÖSS ye şurda 2 hafta kalmış fazla forumda kalmıyorum.Nyse...
Oyun sırasında herhangi bir görev yaparken görevde kazanıcağınız para'nın valuesini cheat engine ye yazıosunuz.Ama bu görev veren her kişi için değişiyor.O yüsden biyolog görevlerinde deneyin.Ya da diğerli.Yani üstüste görev verenlerde deneyin.
Sonra görevi bitiriyosunuz.Sıra ikinci göreve geldi.Ve ikinci görevi aldıktan sonra görev sonucu verilcek paranın valuesini next scan den arattırıyosunuz.Sanıyosam 1 veri kalıyomuş.
Veriyi aşağıya aldıktan sonra valuesini iyice arttırın.Ki görevin vericeği para artsın.Sonra görevi tamamlıyınca bayağ yüksek bi para kazanıomuşsunuz.Tabi yazdığıız valueye bağlı.Valueleri dğiştirirken fazla uçmayın oyundan atabilir.Ama dediğim gibi miş,muş.Emin değilim.Zaten cheat engine 'nin kendinin kendine özel forumda para hack için kişiler arasında para hack yapılamadığı söyleniyor.Buna dair bayağ konular açılmış.Fakat durum NPC üzerindeki değişikliklere gelince değişiyomuş.Yabancı hack forumlarını araştırmanızı öneririm.
Şu Wpe pro yu da çözmem lazım.Şu öss geçsede neler yapıcam ahh...

Nyse deneyipde olursa forum için iyi olur.

Ama herkesin yang hack i öğrenmesiyle metin2 oyunundaki herkes zengin olucak.Herkes para sahip olduktan sonra paranın ne anlamı kalıcak....falan fiso böle dewam eder işte nyse...Bu kendi fikrim.Ama metin2 ye fazla bağlı olmadığım için her türlü bilgi için rahat paylaşım yaparım.
Sizden ricam denemeniz.
Olmuyorsada konu kilit, fazla zorlamanın manası yoq dimi

2 buçuk hafta sonra ben denicem.Oluyorsa video lu ya da resimli anlatım yapıcam.Hatta hepsini


Nyse kolay gelsin kardeşler...
