HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben wingmde oynamak istiyorum üyeliğim var.Metin2 yi silip tekrar kurdum.sonra wingm tr clienti attım açtım wingmtryi idi ve şifreyi yazdım giriş işlemi yapılıyor derken oyunda çıkıyor ama hiç bi hata vermiyor.metin2 nin patchlerini yükledim.sonra wingmye girmeye çalıştım loadlocaleaddr hatası verdi.loadlocaleaddr ı sildim setguildmarkpath hatası verdi onuda bulamadım nolcak ya dosya felan lazımsa verin oyunu silip tekrar yüklüyorum yine olmuyor:Syardım edene şimdiden teşekkürler
