HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Şu anda cepten giriyorum desem 



Giriyorda bence telefondan girilenler için.biraz ana sayfadaki görselleri kaldırsınlar ozaman cok güzel olur geçen okulda windows 2000sistemli bir bilgisiyardan girmeye calistim bilgisiyara inme indi

Ben forumdan girince 2 dakikada 1 TL gidiyor ama sorunsuz giriyorum
Tabii ha deyince olmaz ya olabilecek birşey mi bir araştırmak lazım güzel olur normalde 
Tabii ha deyince olmaz ya olabilecek birşey mi bir araştırmak lazım güzel olur normalde 
IPhone kullan![]()
IPhone mi Onlar Kaç Lira Haberin varmı senin :m08:
Wifi Olanlar sorunsuz qirebilirler Mesela Ben

Bu öneri olanaksız olur çünkü bunun halledebilebilmesi için Vodofone, Turkcell,Avea,Telsim Vb. yerlerle Anlaşman olması gerek .. Buda bize Pahalıya patlayacağı düşüncesindeyim

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 718
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 280
