HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Lagınız mi yüksek ? Azalmasını mı istiyorsunuz ?Eğer lagınızı azaltmak istiyorsanız aşağıda yapılanları yapın !
1.Bilgisayarınız eğer Windows7 ise XP'ye çevirin...Eğer fabrika üretimi ise sorun olmaz.Bazı durumlarda olabilir
2.Wiriless ile bağlanmayın!
3.Eğer modeminiz kablolu ise başkalarının bağlanmadığından emin olun!
4.Eğer interneti 2-3 kişi kullanırsanız lag olur.
5.Arkada hiç bir türlü internet sayfası falan açık olmasın özellikle radyo ve video gibi !
6.Hız testi yapın yapmak için
7.Olmadıysa artık 444 1 444 ü arayın
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
1.Bilgisayarınız eğer Windows7 ise XP'ye çevirin...Eğer fabrika üretimi ise sorun olmaz.Bazı durumlarda olabilir
2.Wiriless ile bağlanmayın!
3.Eğer modeminiz kablolu ise başkalarının bağlanmadığından emin olun!
4.Eğer interneti 2-3 kişi kullanırsanız lag olur.
5.Arkada hiç bir türlü internet sayfası falan açık olmasın özellikle radyo ve video gibi !
6.Hız testi yapın yapmak için
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
7.Olmadıysa artık 444 1 444 ü arayın

Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
zaten win 7 hatası çok bir çok şey desteklemiyor.xp profesyonel kullanıyorum.lag ile ilgili sorunum yok.''bilgi için teşekkürler''
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
