xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Lagdan bıktınız mı ?|NeaL

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NeaL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 932

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Lagınız mi yüksek ? Azalmasını mı istiyorsunuz ?Eğer lagınızı azaltmak istiyorsanız aşağıda yapılanları yapın !


1.Bilgisayarınız eğer Windows7 ise XP'ye çevirin...Eğer fabrika üretimi ise sorun olmaz.Bazı durumlarda olabilir
2.Wiriless ile bağlanmayın!
3.Eğer modeminiz kablolu ise başkalarının bağlanmadığından emin olun!
4.Eğer interneti 2-3 kişi kullanırsanız lag olur.
5.Arkada hiç bir türlü internet sayfası falan açık olmasın özellikle radyo ve video gibi !
6.Hız testi yapın yapmak için
7.Olmadıysa artık 444 1 444 ü arayın :)


 
zaten win 7 hatası çok bir çok şey desteklemiyor.xp profesyonel kullanıyorum.lag ile ilgili sorunum yok.''bilgi için teşekkürler''
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst