HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben indirdim kurdum.
Açıp oyuna giriyorum. Korkmuyorum da.
Gerçekten kaldırıyor bayağıdır oynuyorum.
Önceki çarım Apex bana gitti , yeni çar açtım.
Hile sayesinde bayağı bir oynadım.. Çok yararlı.
Fakat birşey soracağım. Giriş bölümünde oynuyordum.
Kurt yoktu bıçak vardı. Fakat bir gardiyan kurt geldi.
Gardiyan kurt zıplayışta bayağı zıplıyordu ve herkesi alıyordu. Öldüğünde ise ölüm puanı 0 yazıyordu.
Bu hileye de " programcı " diyorlardı. Bunu bulabilirsen minnettar olurum.
Açıp oyuna giriyorum. Korkmuyorum da.
Gerçekten kaldırıyor bayağıdır oynuyorum.
Önceki çarım Apex bana gitti , yeni çar açtım.
Hile sayesinde bayağı bir oynadım.. Çok yararlı.
Fakat birşey soracağım. Giriş bölümünde oynuyordum.
Kurt yoktu bıçak vardı. Fakat bir gardiyan kurt geldi.
Gardiyan kurt zıplayışta bayağı zıplıyordu ve herkesi alıyordu. Öldüğünde ise ölüm puanı 0 yazıyordu.
Bu hileye de " programcı " diyorlardı. Bunu bulabilirsen minnettar olurum.
Ben indirdim kurdum.
Açıp oyuna giriyorum. Korkmuyorum da.
Gerçekten kaldırıyor bayağıdır oynuyorum.
Önceki çarım Apex bana gitti , yeni çar açtım.
Hile sayesinde bayağı bir oynadım.. Çok yararlı.
Fakat birşey soracağım. Giriş bölümünde oynuyordum.
Kurt yoktu bıçak vardı. Fakat bir gardiyan kurt geldi.
Gardiyan kurt zıplayışta bayağı zıplıyordu ve herkesi alıyordu. Öldüğünde ise ölüm puanı 0 yazıyordu.
Bu hileye de " programcı " diyorlardı. Bunu bulabilirsen minnettar olurum.
eyw kardesım saol eed kılıtlıyor apex banı ama sız gene programı kullanırken dıkkatlı olun bız testlerde olumlu bulduk.Ve o dedığın hıle guzel hıleymıs
ölduğunde 0 ölum yazması guclu kullanıcı olduğucu ıcındır.O gardıyanken cok zıplama hılesını duydum ama sanırım o hılelerde ucretsız verılmezEvet ve o adam durduk yere kendi mapından bize bazuka gönderek öldürebiliyor.
Güçlü kullanıcı paketini biliyorum, Olmadığını gayet iyi biliyorum çünkü önümde öldü.
Ayrıca Apex'i gece değil de bir de sabah denedim.
3-4 Gibi. 3 Hesabımda " Apex_Ban " yedi.
Wolfteam'ın konumu D' Sürücüsünde olduğu için mi bilemiyorum artık.
Güçlü kullanıcı paketini biliyorum, Olmadığını gayet iyi biliyorum çünkü önümde öldü.
Ayrıca Apex'i gece değil de bir de sabah denedim.
3-4 Gibi. 3 Hesabımda " Apex_Ban " yedi.
Wolfteam'ın konumu D' Sürücüsünde olduğu için mi bilemiyorum artık.
Lan anasını sıktımını sıkerım götunu senın antı vırus yanlıs algıladı dıe hemen vırusmu lan pıc calıstırıp denedınmı at kafası bak bakam virustotalta tarat ben tarattım 2 tane antı vırus wın32 dıo tek sıkerım belanı Bılmeden kay hıc bır antı vırus %100 hatasız calısmaz 2 3. defa tarattınmı aq oglu
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 454
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 218
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 361
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 58
