Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

StarCraft IIye LAN kampanyası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sweet_dreams
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 309

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bir süre önce Blizzard, StarCraft II`nin LAN üzerinden oynanamayacağını ve multiplayer oynamanın sadece Battle.net üzerinden gerçekleşeceğini açıklamıştı; yıllardır LAN üzerinden multiplayer maçlar yapmaya alışık olan oyuncularsa bu duruma bir hayli üzülmüştü. Bu konuda bir kampanya düzenleyen oyuncular, bir imza kampanyası başlatarak Blizzard`a olan tepkilerini dile getirmek istediler ve bu kampanya, an itibariyle 100.000`in üzerinde bir katılıma ulaştı. Bu tip radikal kararlarda imza kampanyalarının işe yaramadığını defalarca gördük ama belki bu sefer işe yarar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst