HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaslar kill marks ları UI deki mark klasörune atıyom oyuna giriom ama badge oldugu ıcın ikisini aynı anda gösterı bunu nasıl çözerim ben istiyorumki sadece yeni attiklarım çıksın ama ikisi birden cıkıyor bide ekranın tam ordasında atta cıkması lazımken biraz sağ tarafta cıkıyor bir çözüm bulun lütfen 



Oyunu sil baştan kur. Oyuna hiç girme. Yeniden bir mark indir öyle gir bakalım olcak mı? 

ßyMesMes;2382140' Alıntı:Oyunu sil baştan kur. Oyuna hiç girme. Yeniden bir mark indir öyle gir bakalım olcak mı?![]()
kilit.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
