HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar pvp server kuracam bir türlü beceremiyorum.virtual pc kurdum freebsd acılyor ayrlara ordan netvorga giriyorum tum ayarları anlatıldıgı gibi yapıyorum cıkarken bir turlu son ekrana gelip /etc/rc.d/netif restart kısmına gelmiyor freebsd cıkmak isterken kendisi restart ediyor ve ayarlara aynı yere geliyor yani tekrar başa donuyor ne yapabilirim yada yanlıs yaptıgım ne bana yardımcı olacak kimse yok mu lütfen...!!1
