HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İlk önce arkadaşlar ben bunu bilmeyenler için yazıyorum ki bilsinler diye
işte::
SLM ARKADASLAR YİNE BEN, SİMDİ METİN2 DE SONSUZ ARKADASLIK YANİ :m08:EVLİLİKTEN BAHSETMEK İSTİYORUM BİLİYORSUNUZ Kİ METİN2 DE GERÇEK HAYATTA NE YAPIYORSAK BURDA DA YAPA BİLİYORUZ.EVLİLİK İÇİN ÖNCE 25.SEVİYEYİ GEÇMİŞ VE KARŞI İKİ CİNSİN OLMASI LAZIM.EVLENİRKEN YÜZÜGÜN VE GERÇEKTEN ÇOK PARAMIZIN OLMASI LAZIM BUNLARI HİLELERLEDE YAPARIZ AMA BANLANA BİLİRİZ BUNLARI BOS VERELİM SİMDİ YÜZÜGÜ BULMAK İÇİN ÖNCE ''30 ADET JİN HEE ÖLDÜR GÜMÜŞ ÇÜNÜN İNTİKAMINI AL''GÖREVİNİ YAPMAMIZ LAZIM BU GÖREVİ BEN TAM 2 AYDA BİTİRDİM HEMDE FARKLI ÜLKELERE GİDEREK.JİN HEE GÖREVİNİ YAPMADANDA PAZARDAN SATIN ALARAKTA YAPA BİLİRİZ.AMA EVLENECEGİMİZ KİŞİNİNDE 1 TANE YÜZÜGÜ OLMASI LAZIM.YÜZÜGÜ BULDUK 2M FİYATINDA ERKEKLER İÇİN BİR SMOKİN,BAYANLAR İÇİN 210000K FİYATINDA BİR GELİNLİK VE 100K DEGERİNDE BUKET ALMAMIZ LAZIM BU ELBİSELERİN DEFANSI FAZLA OLDUGU İÇİN SİZE SUİKAST YAPAMIYORLAR YÜZÜK NE İSE YARAR?
YÜZÜK:EVLENDİKTEN SONRA EVLENDİGİMİZ KİŞİNİN YANINA ZAHMETSİZ BİR ŞEKİLDE ISINLANMAMIZI SAGLAR.EVLENDİKTEN SONRA BİZE AYİT BİR ASK PUANI OLUR VE ASKIMIZIN YETENEGİ ARTAR.DÜGÜNDE ÖPÜSMEYİ METİN2 DE YERİNİ PALA BİLE ALAMAZ.AMA BU DUYGU İÇİN ÇOK FAZLA YANİ LOTO OYNAYIP 6 MİLYONUN OLMASI LAZIM GERÇEKTEN ÇOK PARA AMA HİLESİZLER İÇİN BİZİM İÇİN BİR YABANİ KÖPEGİ KESMEK KADAR BASİT.UZUN LAFIN KISASI YÜZÜK VE 6M'NİZ VARSA SİZİN METİN2 DE BİR ZEVKİNİZ VARDIR DEMEKTİR! SİZE TAVSİYE EDERİM 35LWLİ GEÇMEDEN EVLENİN ÇÜNKÜ GERÇEK AŞKI YASAYAMADAN PARANIZ BİTİYOR!KADINDA SİZİ TERK EDİYOR.MİSAL PARA BİTİİ ASK GİTİİ BENDEN BUKADAR SİZDE OKUDUKTAN SONRA +RAP ATARSANIZ SEVİNİRİM SİMDİDEN TESEKKUR EDERİM
1De evlenince Sevgi puanınız %100 olunca sevgilinizin 1 özel yeteneğini ala biliyorsunuz. (örn:sevgilinde hava kılıcı sende güclü beden var sen ondan hava kılıcını o senden güclü bedeni ala bilir) AmA Bu İşlem [YENİ PACK]'ta gerçekleşicektir. Cok yakında
:ka19::ka19::ka19:
işte::
SLM ARKADASLAR YİNE BEN, SİMDİ METİN2 DE SONSUZ ARKADASLIK YANİ :m08:EVLİLİKTEN BAHSETMEK İSTİYORUM BİLİYORSUNUZ Kİ METİN2 DE GERÇEK HAYATTA NE YAPIYORSAK BURDA DA YAPA BİLİYORUZ.EVLİLİK İÇİN ÖNCE 25.SEVİYEYİ GEÇMİŞ VE KARŞI İKİ CİNSİN OLMASI LAZIM.EVLENİRKEN YÜZÜGÜN VE GERÇEKTEN ÇOK PARAMIZIN OLMASI LAZIM BUNLARI HİLELERLEDE YAPARIZ AMA BANLANA BİLİRİZ BUNLARI BOS VERELİM SİMDİ YÜZÜGÜ BULMAK İÇİN ÖNCE ''30 ADET JİN HEE ÖLDÜR GÜMÜŞ ÇÜNÜN İNTİKAMINI AL''GÖREVİNİ YAPMAMIZ LAZIM BU GÖREVİ BEN TAM 2 AYDA BİTİRDİM HEMDE FARKLI ÜLKELERE GİDEREK.JİN HEE GÖREVİNİ YAPMADANDA PAZARDAN SATIN ALARAKTA YAPA BİLİRİZ.AMA EVLENECEGİMİZ KİŞİNİNDE 1 TANE YÜZÜGÜ OLMASI LAZIM.YÜZÜGÜ BULDUK 2M FİYATINDA ERKEKLER İÇİN BİR SMOKİN,BAYANLAR İÇİN 210000K FİYATINDA BİR GELİNLİK VE 100K DEGERİNDE BUKET ALMAMIZ LAZIM BU ELBİSELERİN DEFANSI FAZLA OLDUGU İÇİN SİZE SUİKAST YAPAMIYORLAR YÜZÜK NE İSE YARAR?
YÜZÜK:EVLENDİKTEN SONRA EVLENDİGİMİZ KİŞİNİN YANINA ZAHMETSİZ BİR ŞEKİLDE ISINLANMAMIZI SAGLAR.EVLENDİKTEN SONRA BİZE AYİT BİR ASK PUANI OLUR VE ASKIMIZIN YETENEGİ ARTAR.DÜGÜNDE ÖPÜSMEYİ METİN2 DE YERİNİ PALA BİLE ALAMAZ.AMA BU DUYGU İÇİN ÇOK FAZLA YANİ LOTO OYNAYIP 6 MİLYONUN OLMASI LAZIM GERÇEKTEN ÇOK PARA AMA HİLESİZLER İÇİN BİZİM İÇİN BİR YABANİ KÖPEGİ KESMEK KADAR BASİT.UZUN LAFIN KISASI YÜZÜK VE 6M'NİZ VARSA SİZİN METİN2 DE BİR ZEVKİNİZ VARDIR DEMEKTİR! SİZE TAVSİYE EDERİM 35LWLİ GEÇMEDEN EVLENİN ÇÜNKÜ GERÇEK AŞKI YASAYAMADAN PARANIZ BİTİYOR!KADINDA SİZİ TERK EDİYOR.MİSAL PARA BİTİİ ASK GİTİİ BENDEN BUKADAR SİZDE OKUDUKTAN SONRA +RAP ATARSANIZ SEVİNİRİM SİMDİDEN TESEKKUR EDERİM
1De evlenince Sevgi puanınız %100 olunca sevgilinizin 1 özel yeteneğini ala biliyorsunuz. (örn:sevgilinde hava kılıcı sende güclü beden var sen ondan hava kılıcını o senden güclü bedeni ala bilir) AmA Bu İşlem [YENİ PACK]'ta gerçekleşicektir. Cok yakında
:ka19::ka19::ka19:
Bu biraz alıntı gibi geldi bana
Kanıt : İlk önce arkadaşlar ben bunu bilmeyenler için yazıyorum ki bilsinler diye
işte::
SLM ARKADASLAR YİNE BEN... İkisi arasında buyuk fark var.. Neyse Bunu herkes biliyor zaten boyle konulara gerek kalmadı .. Gereksiz demiyorum gerek kamadı diyorum dikkat et
Kanıt : İlk önce arkadaşlar ben bunu bilmeyenler için yazıyorum ki bilsinler diyeişte::
SLM ARKADASLAR YİNE BEN... İkisi arasında buyuk fark var.. Neyse Bunu herkes biliyor zaten boyle konulara gerek kalmadı .. Gereksiz demiyorum gerek kamadı diyorum dikkat et

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 803
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 27
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 5K

